piątek, 2 grudnia 2016

Kalendarz Adwentowy "Dobrze nam Razem" - dzień 3


Kiedyś, dość już dawno temu, a w każdym razie na tyle dawno, że nie byliśmy jeszcze małżeństwem, jedno z nas, tuż po zakupie nowego sprzętu grającego zaprosiło to drugie do domu. Chyba już i tak wiadomo kto jest kto;). No więc weszłam, i jeszcze zanim zdjęłam buty, zanim się w ogóle przywitaliśmy, usłyszałam: „siadaj, siadaj teraz i słuchaj”. Jakoś wyplątałam się z szalika i kurtki, usiadłam i wtedy rozległy się dźwięki muzyki. „Rydwany ognia” Vangelisa. Dźwięki które zabrzmiały wtedy niemal słyszę teraz o nich pisząc. 
Tym bardziej, że był to też pierwszy nasz wspólny film dwa lata wcześniej. 
Przez 26 lat nazbierało się więcej historii i więcej „naszej” muzyki. Ja dzisiaj puszczam tę.
Macie swoje historie i swoją muzykę. Swoje piosenki, które przypominają Wam dobre chwile spędzone razem, jakieś konkretne wydarzenia czy nawet początek Waszej znajomości.
Dzisiaj w naszym kalendarzu jest dzień przypomnienia sobie tych chwil i posłuchania razem jednej z Waszych piosenek. Lub nominowania jakiejś do miana "Waszej".

  • Zadanie na dziś – przygotuj Waszą piosenkę i znajdź jutro jakąś chwilę aby tę piosenkę „puścić”. Wysłuchajcie jej razem i przypomnijcie sobie chwile z nią związane. To nie musi być pół wieczoru/ chociaż może :). Można puścić ją jako tło do wspólnego śniadania, obiadu czy kolacji, tak po prostu podczas dnia, czy wieczorem. Jesteśmy pewni, że dacie radę coś wymyślić.

Dobre myśli: Dzisiaj napisz po prostu coś miłego. Sam/sama wymyśl co J

5 komentarzy:

  1. naszej piosenki jeszcze nie nagrano, bo składa się z trzech półsłówek i jest śpiewana tylko przeze mnie. zatem jutro ją po prostu wykonam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakiś zapis nutowy? Tutaj albo na FB :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muzyka z filmu Drakula, Pat Metheny oraz George Michael. To jest nasza sciezka dzwiekowa od poczatku do dzis dzien.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracujemy nad tym, żeby OBOJE lubić Pata Metheny;ego...
      Wszystko przed nami :)

      Usuń